mer kedves tmobil, igaz, h minden ember mas es mas, de az ugyintezod
maga a tmobil, es most a tmobil eppen nagyon szarul all nalam. mer pl
megkoszonnem ha ~10 ev kurvasok telefonszamla meg 15-20 evnyi
husegserzodesek alairasa utan nem probalna a kedves ugyintezod azzal
lerazni, hogy hetfon meg csutortoko kapnak arut, es akkor kell bejonni
es megkerdezni h van-e az i betus telefonbol.
hat a faszom fog bemenni hetfon es megkerdezni h van-e aztan elkullogni
aztan csutorokon visszamenni es ujramegkerdezni. az megjobb volna, ha
nem kene megkerdezni a kedves kis ugyintezo holgyecskeidet 2-3 szor,
hogy ez komoly, meg hogy tenyleg azt kepzeli hogy en hetente ketszer
bemegyek majd megkerdezni szemelyesen h mi a afsz van mer telefonon sem
adnak felvilagositast meg a webboltjukba is basznak berakni h
berakhassam a kosaramba (ahonnan barmikor kivehetem)?
hanem amikor megkerdezem h mivan, akkor rogton azzal kene kezdenie, h
igy-meg-igy lehet elojegyezni, megrendelni, felrerakatni, akarmi. es ne
kelljen mar neki az “uzleetvezetohoz” menni es megerdezni, h
kegyeskednek-e megengedni h elojegyezzem-e?
amugy leszarom az ajfonotokat, nem akarok venni, max a feheret, es sztem
az is hamarabb jelenik meg, minthogy felhivnanak h megerkezett az
“elojegyzett” telefonom. (mar ha egyaltalan tenyleg elojegyezte es nem
csak egy postitre firkalt)
kommentok